Wachtlijst

Corona-maatregelen

De behandeling kan (met in acht neming van de basismaatregelen) in de praktijk worden voortgezet. Er is voldoende ruimte. 

Wachtlijst 15 november 2022  

Ik heb een aanmeldstop en de wachtlijst is vol. Vanwege beperkt aantal uren in het contract met CZ (Nat.NL en Ohra en just) is er een beperkt aantal clienten mogelijk voor het hele jaar 2023. U kunt zich wenden tot een andere zorgverlener, of u kunt contact opnemen met uw zorgverzekeraar voor Zorg&Bemiddeling.  

 

nov. 2022: Vanwege een maximaal plafond, betreft zorgkosten, van de VGZ is er voorlopig geen ruimte voor mensen die verzekerd zijn bij: 

VGZ, IZZ, IZA, UMC, Bewuzt, Unive, Zekur. U kunt zich wenden tot een andere zorgverlener, of u kunt contact opnemen met uw zorgverzekeraar voor Zorg&Bemiddeling.  

 

“Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met een andere zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intake gesprek krijgt, en dat binnen 10 weken vanaf de intake, de behandeling is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).”